Bent u apotheker of hebt u een BTW-nummer? Registreer u om uw voordelige prijzen te raadplegen

Veelgestelde vragen

Registreren

  • + Moet ik me registreren bij Pontos ?

    De eerste keer dat je winkelt in de webshop geef je je persoonlijke gegevens door, zodat we je bestelling kunnen versturen. Bij elke volgende bestelling volstaat het om je aan te melden met je e-mailadres en wachtwoord. Dat bespaart je tijd en werk en je gegevens zijn altijd correct. Het blijft steeds mogelijk om je contactgegevens aan te passen.

    Registreren kan je door bovenaan rechts op "Inloggen/Registreren" te klikken.

Bestellen

  • + Heb ik als apotheker, producent, handelaar, . . . een speciale tarief ?

    Inderdaad !

    Apothekers en andere klanten met een BTW-nummer hebben een aangepaste tarief.

    Bovendien geniet u van bepaalde kortingen afhankelijk van de hoeveelheden die u bestelt.

    Bij een eerste bezoek moet u zich steeds registreren. Dit is uiterst belangrijk.

    Na goedkeuring van uw registratie kan u zich inloggen en worden de professionele prijzen getoond.

    OPGELET ! Zo lang uw profiel niet werd goedgekeurd, krijgt u de prijzen voor particulieren inclusief 21% te zien.

    Wij kunnen uw profiel enkel goedkeuren tijdens de kantooruren.

    Na goedkeuring van uw registratie ontvangt u van ons een mail waarin we onze kortingspolitiek verduidelijken.

  • + Moet ik voor een minimumbedrag bestellen ?

    Neen ! Dit moet zeker niet.

    U bestelt wat u nodig heeft.

    Verzendingskosten worden u aangerekend bij uw bestelling.

    Apothekers worden gratis beleverd via de farmaceutische groothandel naar keuze.

  • + Moet ik verzendigskosten betalen ?

    Ja !

    Verzendingskosten worden aangerekend.

    Binnen België betaalt u € 10,00 per bestelling.

    Voor verzendingen naar Nederland betaalt u € 15,00.

    Apothekers worden gratis beleverd via de farmaceutische groothandel naar keuze.

  • + Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen ?

    U kan, indien gewenst, uw bestelling in Diepenbeek komen afhalen.

    Wel eerst steeds contact met ons opnemen via mail info@pontos.be om zo een duidelijke afspraak te maken.

    Pontos bvba

    Industrieterrein Muggenberg

    Ambachtsstraat 9/01

    3590 Diepenbeek

    België

  • + Wat als een product niet voorradig is ?

    De meeste van de producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. Als iets tijdelijk niet voorradig is, wordt het bij het product vermeld. We kunnen je per e-mail laten weten wanneer je het opnieuw kan bestellen.

    Sommige producten kan je enkel op bestelling krijgen. De levertijd staat er dan bij vermeld. Let wel: als je samen met de artikelen op bestelling ook artikelen kocht die wel voorradig zijn, wachten we tot alle artikelen binnen zijn om te leveren. Wil je toch al eerder de beschikbare artikelen? Dat kan, laat het ons weten en we sturen ze op. Hou er rekening mee dat je tweemaal portkosten betaalt.